Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2013

Αναγνώριση της 24ης του μήνα



Δε βρεθήκαμε ποτέ
δε σε συνάντησα, ήσουνα βιαστικός την πρώτη στιγμή της πρώτης  γαλήνης
Διάβασες ένα βιβλίο είπες την ιστορία όλων αυτών-εν συντομία- και εισέβαλες στο βλέμμα μου
το ζωτικό, αλλά είχες και μαχαίρι
Συστήθηκες με γυναικείο όνομα
 ο λώρος σου
σερνότανε στο δρόμο
πάντα θα σέρνεται
είναι η πυξίδα, εγώ ακολούθησα σωστά τις παραφωνίες της διαδρομής σου
και
τα κουτιά
και
τα κουτάκια
τα χρονολόγια
τις ξένες λέξεις σου
τους άτσαλους ξεβρασμένους απο την φαντασία σου συνειρμούς για τους χαμένους ύπνους
Κι αυτή η λέξη, ένα: λοιπόν;
Και μ’ έβαλες στη θέση του αφηγητή
Eγώ δεν έχω ιστορίες
Έχω εμένα χωρίς το λώρο μου
Αυτή είναι η ιστορία μου.
Γι’ αυτό δεν έχεις τί άλλο να κόψεις και παιδεύεσαι.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...