Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

Τοξικά



Τοξικές είναι οι πολιτείες με τα δερμάτινα μυαλά και τις καλογυαλισμένες λέξεις 
με τους περήφανους κυματισμούς στο μπαλκόνι μιας αναγκαιότητας που βροντοφωνάζει
δεκάδες στίβες τίποτα
Τοξικές οι χοντρές φιγούρες με  προοπτική τα συρματοπλέγματα
Τα νέα μηχανάκια που ξεχαρβαλώνονται καθώς ξεβράζουν χρήμα
Τοξική είναι η φράση που δεν βρήκε το δέκτη και επέστρεψε ξημέρωμα
για να σκοτώσει τον πρώτο κοντινό του. 
Τοξικός είναι ο λόγος που το σώμα αναγκάστηκε να το σκάσει απ’ τον άξονά του
Τοξικός είναι ο έρωτας που τον βάφτισαν ανταλλαγή.
Είναι Τετάρτη. Και Τρίτη η μέρα που γεννήθηκα
Τις Τρίτες μέρες συμβαίνουν πράγματα που με πιάνουν απ’το χέρι
και μου προσθέτουν χρόνια πρόωρα που με φοράνε και δε μου κάνουν, παρ’όλη τη μελέτη.
Τοξικό είναι το αύριο που δεν προλαβαίνουμε να περάσουμε απο δίπλα του
να αντιληφθούμε το σχήμα του, να δουμε το προφίλ του, ένα απ' τα δυο.
Ο κύριος Α μου χτύπησε την πόρτα από βίτσιο.
Ο κύριος Π διέκοψε την ανακοπή μου από άποψη.
Η γνώση πάλι έστριψε στη γωνία και χάθηκε.   
Συχνά χαζεύω τις γάτες της κυρίας Μαρίας έτσι όπως περπατούν αμέριμνες
ανάμεσα σε τοξικούς περαστικούς και νιαουρίζουν ζωώδη αποφθέγματα.
Τρίτη ήταν ο δεύτερος θάνατος, η τέταρτη εισαγωγή, η δεύτερη επιστροφή στο πρώτο καλοκαίρι που ονειρευόμουν πως ήμουν κάποια άλλη με μάτια ορθάνοιχτα απ' τον τρόμο της δικής σου τοξικότητας.

    Τώρα θα φτιάξω ιστορίες με μπόλικες ενάρξεις να τις γνωρίσουν και οι διπλοί μου εαυτοί. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...