Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

ΠΡΟΣΤΕΘΗΚΕ



Ναι πολεμώ πολύ καιρό τώρα.
Συναντάω εσένα κι εσένα κι εσένα, α! κι εσένα, τελικά δλδ συναντώ εσένα. Πάντα. Μόνο.
Τα πρόσωπα όλα, όλα τα άλλα πρόσωπα είναι τα ίδια με το δικό σου, είναι εσύ.
Και λέω στο ένα πρόσωπο, τώρα, αυτή τη στιγμή που μιλάμε, ναι, τρώω πολύ κορμό, τρώω, πολύ φαγητό τρώω, δεν παίρνω γραμμάριο, χαμογελώ.
Σιωπή μετά στο δωμάτιο.
 Και λέω στο δύο πρόσωπο,  χθες, εκείνη τη στιγμή, χθες, θυμάμαι αυτή την πόλη, αναγκάζομαι και θυμάμαι όλες τις λεπτομέρειες από τη γόβα μέχρι τη βροχή, από το πόμολο του δωματίου μέχρι την σκισμένη κάλτσα σου.  Και το τσιγάρο, στο αεροδρόμιο, α! και τις βαλίτσες.
Σιωπή μετά στο δωμάτιο. Προστέθηκε κι ένα χαμόγελο. Και ο Χρήστος ο Α., δεν τον ξέρω.
Σιωπή.
Σιωπή στο δωμάτιο χωρίς χαμόγελο. Προστέθηκε μια ουδετερότητα.
Και εσύ πίσω από το πάπλωμα κι εσύ πίσω από το μικρόφωνο και εσύ πίσω απ’ τις λέξεις.
Προστέθηκε αηδία στο δωμάτιο. Λάθος. Προστέθηκε κάτι άγνωστο στο δωμάτιο και αφαίρεσε την αηδία, σιωπή.
Προστέθηκες εσύ. Κι εσύ, κι εσύ, προστεθήκαμε όλοι εγώ.
Σιωπή.
Στην αρχή μου
σιωπη
Στην αρχη μου είναι το τέλος μου. Όταν λέω στην αρχή μου είναι το τέλος μου θέλω εσένα, ουρλιάζω πως θέλω εμένα, όταν λέω πως στην αρχή μου είναι το τέλος μου θέλω εσένα, ψιθυρίζω πως θέλω εμένα.
ΠΡΟΣΤΕΘΗΚΕΣ.Κι εσυ κι εσυ κι εσυ.
Θα σας αφαιρεσω να με μαθω, θα με αφαιρεσω στη Ζ.Π. δρόμος που με πρόσθεσε, δρόμος που προστέθηκα και μου δημιούργησα πρόβλημα. Και περασες κι εσυ. Προστέθηκες κι εσυ. Ενώ ανήκεις στις αφαιρέσεις. 
Προστέθηκε ένα όπλο.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...