Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

Η κόκκινη μπάλα



Υπάρχει αυτή η μικρή κόκκινη μπάλα στο σπίτι, όπου κι αν  πηγαίνω μ’ ακολουθεί
είναι  όντως στρογγυλή και προσπαθώ να της αλλάξω σχήμα πατώντας την κλωτσώντας την
ή κρύβοντάς την όμως αυτή επιμένει να παραμένει κυκλική.
Ψάχνω την έναρξή της, την αρχή της, από ποιο χέρι φτιάχτηκε, χέρι αντρικό, γυναικείο; Ήταν ουδέτερο χέρι, χέρι  ζώου ή ανθρώπου τελικά. Σήμερα που την έβγαλα από την κρυψώνα της
είχε συρρικνωθεί λίγο, ελάχιστα, όμως συνέχιζε να μένει κυκλική και κόκκινη, ήταν πιο κόκκινη,
σήμερα που την έβγαλα απ’ την ντουλάπα ήταν πιο κόκκινη.
Σκέφτηκα να μην την ξανακρύψω, όσες φορές την έκρυψα,  έκανε θόρυβο κι εγώ τον άκουγα, τη νύχτα πάντα. Ηχογραφούσα όλο το θόρυβο και το πρωί που ξυπνούσα έφτιαχνα μουσικές απ’ τις κρυψώνες  και περπατούσα με αυτές μέχρι να πλησιάσω στα ραντεβού με τους ανθρώπους, με τους φίλους. Εκεί σταματούσαν όλα. Εκεί πάλι την έκρυβα, έκρυβα τη μουσική της. Την ξεχνούσα.
Η κόκκινη μπάλα πήγαινε ερχόταν μέσα μου κι εγώ στα μικρά διαλλείματα με τους φίλους, εκεί που ανάβαμε τσιγάρο, μέχρι να ανάψουμε τσιγάρο που δε μιλούσαμε, την τραβούσα με δύναμη από μέσα μου και την έκρυβα έξω. Οι φίλοι με ρωτούσαν αν πονάω κάπου, εγώ χαμογελούσα, μετά,  όχι, πώς σας ήρθε κάτι τέτοιο τώρα. Ανάψτε τα τσιγάρα σας και μη με κοιτάζετε συνέχεια, κοιτάξτε τα τσιγάρα σας κι αφήστε με ήσυχη ν’ανάψω το δικό μου.
Ένα βράδυ που έκανε πολύ κρύο, το αποψινό βράδυ, η κόκκινη μπάλα, στεκόταν στα πόδια μου. Την πάτησα κατά λάθος, εκείνη απομακρύνθηκε, μου φανέρωσε την άκρη της, κι όσο ξετυλιγόταν, το κόκκινο αραίωνε, γινόταν ροζ, το στρογγυλό μίκραινε, μίκραινε, και το κόκκινο έγινε λευκό, και  το στρογγυλό ευθεία. Έκανε πολύ κρύο το αποψινό βράδυ που πέρασε. Και μου το είπα, καταλάθος. Και κατάλαβα ότι δεν έχω τίποτα. Ούτε τη νύχτα, ούτε το κρύο, ούτε το κόκκινο, ούτε την μπάλα, ούτε τη μουσική της κρυψώνας. Έχω μια κραυγή από πηγή χωρίς εντόσθια. Μια άυλη κραυγή χωρίς ήχο, χωρίς τίποτα, έχω μια κίνηση μόνο. 
Κοιμήσου κοριτσάκι μου, κοιμήσου κι εγώ είμαι εδώ. Δεν τελείωσε ακόμα το παραμύθι.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...